zondag 10 februari 2013

Alaaf


Woef, waf, wat een herrie op straat, daar moet ik toch wel even polshoogte nemen. Jeetje, kijk dat, wat een bonte verzameling mensen.Woef, het lijkt wel of ze in een pyama lopen. En ze maken, woef, ook nog muziek. Ik had al wel gemerkt, dat mensenvrienden allemaal zo onrustig waren.
Carnaval noemen ze dat en daar hoort blijkbaar ook een optocht bij.


Waf, kijk daar komt de eerste wagen met een koning en een koningin. Zouden dat Maxi en Wimpie zijn?
Oh nee, ik zie het al, pleps uit Delden, die net doen alsof.


Wilde dieren?, ik zie een leeuw, een tijger, ach nee, ook allemaal nep. Mijn mensenvrienden zijn toch echt gek met carnaval.


Woef, waf, nou dit gaat nog, dat ziet er wel leuk uit, maar toch, ik vind het hele carnavalgebeuren tien keer niets. Een hoop lawaai en weinig wol, grahahaha.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten