donderdag 21 maart 2013

Quando

Woef, fans, de concurrentie is gearriveerd. Mag ik jullie voorstellen aan de nieuwe "waakhond" van tante Lucy.
Nou ja, waakhond! Ik vind het nog maar een onderdeurtje hoor. Waf, woef, ik kan me niet voorstellen dat ik vroeger ook zo was.

Maar ik moet hem nog wel manieren leren, want hij hangt elke keer in mijn staart. Nou dat soort fratsen heb ik dus nooit gedaan, woef, woef.
Maar dat komt allemaal goed, want hij gaat inmiddels naar school en daar heeft hij te maken met mijnheer Hans, die weet er wel raad mee.

Dus fans, ik ga er vanuit dat het helemaal goed komt, met dit onderdeurtje, grahahahah.



1 opmerking:

  1. Ohhhhh, wat een schatje(Kyrah ook hoor ), Hoe heet deze mooie dame/heer. Je kunt je al haast niet voorstellen dat Kyrah ook zo is geweest.

    BeantwoordenVerwijderen