zondag 9 december 2012

België


 Waf, woef fans, jullie hebben nog enkele avonturen van mij tegoed. Ik ben weer eens op visite geweest bij mijn Belgische vrienden. Altijd een gezellige boel daar. Natuurlijk had tante Jitsel weer van allerlei lekkere dingen in huis gehaald. En dan denkt ze ook altijd aan mij. Slurrrpp, heerlijke pensstaafjes. Daar lik ik mijn poten altijd bij af.


Woef, daarna moet ik natuurlijk wel even uitbuiken, dus op naar het bos. In België, heb je van die grappige borden. Op dit bord staat woef, waf, wat er allemaal op deze weg toegestaan is.
Woef, zie ik dat goed!, er staat helemaal geen hond op. Nonderju, zou het hier verboden zijn voor honden? Grrrrr.


 Even polshoogte nemen, misschien kunnen we een andere bosweg nemen. Zo langzamerhand liggen die pensstaafjes wel heel erg zwaar op de maag.



Woef, kom op allemaal, dit lijkt me wel wat. Speelzone, wel met een mensch erop, maar ik doe net of ik niet kan lezen.


Waf, dit lijkt er beter op. Een tunnel, met allemaal lekkere Belgische luchtjes. mmmm, volgens mij ruik ik frieten. Niet raar natuurlijk, want die Belgen staan bekend om hun frieten.


Woef, zo is het zelfs nog beter, ik en grote hoogtes, kan ik alles goed overzien. Grrr, jammer, het baasje roept, we moeten weer terug. Randy gaat frieten bakken en die mogen natuurlijk niet koud worden.
En het baasje moet de auto nog inpakken, want ome Frans heeft van alles gefrutseld, waaronder een echte villa voor de vogels. Moet ik de aandacht van het baasje weer delen. Grrrr




Geen opmerkingen:

Een reactie posten