zaterdag 20 april 2013

Desinfecteren!

Woef, wat is het baasje toch van plan? Lange schort voor, handschoenen aan en een stinkgoedje in een emmer. Volgens mij is ze niet veel goeds van plan. Gelukkig het is niet voor mij bedoeld. Waf, ik weet het al weer, monsieur Anito klaagde over jeuk. Hij balkte dat hij er gek van werd.


Ja en dan weet het baasje wel raad. Dan krijgt hij een schrobbeurt met een harde borstel en een desinfecterend middel.
Zwaar spul hoor en stinken, woef, ik ben blij dat ik dat niet hoef te ondergaan.




Het had nog al wat voeten in de aarde voordat ook mademoiselle Chica bij het baasje kwam.


Woef, waf, na de schrobbeurt, moeten ook de ogen schoongemaakt worden. Monsieur Anito vindt dat allemaal heerlijk. Maar het mademoiselleke moet daar allemaal nog aan wennen.
Helaas voor mijn harige vrienden, blijft dit niet bij een keer, maar moeten alle behandelingen een aantal keren herhaald worden.

Maar voor nu, is de rust weergekeerd en zijn ze even bevrijd van de jeuk. Dus puur genieten. Woef!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten