vrijdag 12 april 2013

Gearriveerd in la douce France

Woef, het is al weer een tijdje geleden dat ik jullie heb verteld over mijn avonturen. Er is heel veel gebeurd hoor. Waf, ik zit al weer een week in la douce France. Voordat het baasje alles weer eens op dreef had, zucht, wat een gedoe. Druk, druk, druk.

Woef, nadat het gras was gemaaid, hebben we Bep en Toos op gehaald. Jullie weten het wel, onze legbatterijen.

Waf, de dames stonden in de rij voor een vakantie in de kippen-
bungalow.
Het had zich blijkbaar al rondgezoemd, dat we weer in het land waren.

Het was niet gemakkelijk om te kiezen hoor. Uiteindelijk heeft het baasje gewoon met de ogen dicht, een greep in het kip-penhok gedaan.

Een dag na de kippen, woef, waf, arriveerde een bolide, met daarin een ezel. Eerst Anito, dat had nogal wat voeten in de aarde. Want hij is toch echt dat kleine autootje ontgroeid.
Hij transpireerde dan ook aan alle kanten.

Woef, daar bleef het dus niet bij. Een ezel kan nog wel, dacht ik. En Anito en ik kennen elkaar al jaren. Komt er verdorie een half uur later de bolide dus nog een keer voorrijden.
Het zusje van Anito, Chica arriveert. Nou fans ik was in alle staten.

 Moet ik verdorie de aandacht van het baasje delen met niet 1, maar 2 ezels. Woef, waf.
Heel eerlijk gezegd, is Chica wel een dropje hoor. En nu is Anito ook niet meer zo zielig alleen. Hij was namelijk 's ochtends nogal vroeg wakker en dat moest iedereen weten grrrrrr.


Woef, waf, al met al fans is het hier een echte beestenboel geworden. Dat wordt nog een gezellige boel hier.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten