maandag 27 februari 2012

Meet the dogs.

Woef fans, zoals beloofd, zou ik jullie nog voorstellen aan mijn nieuwe buurtjes. Nou ik zo zo blaffen, meet the dogs. Het zijn echte schatjes. Maar ze hebben wel problemen met hun oren hoor, want die hangen nl. allemaal. Kijk zelf maar.


Dit is Noah. Zij kijkt een beetje droevig, terwijl zij toch de mooiste plek in huis heeft. Zij ligt op een stoel. Woef, waf, een stoel, ik mag dat niet hoor, maar  Noah is al op leeftijd, dus is zij een beetje verwend.


Woef, waf, hier hebben we dus Noah. Hij, woef, jaaa, het is een Hij, is de middelste van het stel. Gedraagt zich als de big bos van de buurt om zijn harem te beschermen. Waf, woef, hoor ik nu ook bij.



En de jongste van het stel, heet Lara. Ook hangoren, ik begrijp er niets van. Die horen toch rechtop te staan. Misschien moet buurvrouw Mirjam er een keer een beetje stijfsel in doen.  Lara heeft binnenkort de rode week en dan gaan ze naar haar loverboy in België. Puppy's maken. Het lijkt wel een ziekte.
Bij de peetooms, woef, waf, is het kleine grut inmiddels ondergebracht bij hun nieuwe baasjes. Dus daar zal het nu wel een grote treurnis zijn.
Woef, waf, maar zal ik jullie eens een geheimpje blaffen, ik heb het baasje aan de telefoon horen zeggen dat ze voor mij ook een loverboy aan het zoeken is.


Maar, waf, daarover zal ik jullie nog wel eens blaffen. Nu is het nl. tijd voor een wandeling met mijn nieuwe buurtjes.


Tot mijn verassing wonen hier ook nog rasgenoten van mij, nl. Sepp en Hanna. Is dat niet super gaaf? Kunnen we af en toe über die Grenze blaffen, grahahah.
Oeps, ik zou haast nog Zoë vergeten, die woont samen met Sepp en Hanna. Ook al een hondje met van die hangoren. Woef, waf. Ik ga maar eens kijken op internet. Misschien hoort het wel  zo, wordt vervolgd fans.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten