vrijdag 3 februari 2012

Schaatsen






"Woef, waf, Rinus, kijk toch eens wat een ijspret, dat lijkt mij ook hartstikke gaaf. " "Zullen wij dat ook eens proberen?" "Waf, Kyrah, nou dat weet ik niet hoor". "Ah joh, kom op, ik weet een heel mooi plekje, hebben we onze eigen schaatsvijver, zonder pottenkijkers."


"Woef, Rien, blaf nu zelf, dat is toch een geweldige ijsvloer, zo glad als een spiegel. Yippie".
"Even kijken of ik de dubbele Axel nog kan of zal ik met de Rittberger beginnen?"


"Waf Rinus, goed zo". "Woef Kyrah, ik ben zo bang dat ik val". Waf, nou zeg je hebt wel vier poten hoor, dat gaat helemaal goedkomen".


"Woef, waf, kom maar, linkerpoot naar voren, rechterachterpoot bijzetten, rechtervoorpoot, goed zo Rintje, je schaatst, super".


"Woef, baas, kijk mij eens, ik kan schaatsen".
"Kom Kyrah, laat mij die drievoudige Flip nog eens zien".
"Waf Rien, kalm aan zeg, je kunt dan wel een natuurtalent zijn, maar het blijft oppassen ge-
blazen". Grahahahha.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten