zaterdag 15 september 2012

Kralen.

Waf, woef, wat hoor ik toch steeds? Ssssst, even stil fans, ik moet nog even heel goed luisteren. ......... horen jullie het ook?, elke keer van dat getik op elkaar. Volgens mij komt het uit de wei, waar mijn vriend Anito loopt.
Woef, nee maar, kijk dit eens. Anito heeft een metamorfose ondergaan, grahahaha

Waf, waf, Anito, wat is er met jou gebeurd? Kun je mij nog wel zien met dat gordijn voor je ogen?
Iaa, iaa, Kyrah, mon ami, iek ben .eel erg blij. Iek .eb geen last meer van de mouches (vliegen).
.et was een cadeaux van Wouter en Aniek. Woef, dus je draagt een vliegengordijn voor je ogen?


Iaa, Kyrah, jij moet mij niet uitlachen, dat ies niet gentil.
Dit gordijn, .et .elpt .eel goed .oor tegen de mouches.
Die mouches, die zaten altijd op mijn ogen. Iek moest elke keer .uilen.
Woef, sorry hoor Anito, maar ik vind wel dat je er een beetje uitziet als een circusartiest.
Iaa, Kyrah, jij maakt mij aan het .uilen. Iek was zo blij met mijn vliegengordijn. En nu scheldt jij mij uit.
Oeps, Anito dat was niet mijn bedoeling. Ik vind de kraaltjes wel heel mooi hoor.


Waf, word je niet een beetje simpel van dat geklik om je hoofd? Iaa, iaa, iek moest even wennen, maar dat gaat .eel gauw hoor. En weet je, .et .oudt de mouches lekker op een afstand.

Ik druip langzaam af, stiekem in mezelf lachen. Die Anito, ik vindt het echt geen gezicht hoor. Ben blij dat ik geen last van de "mouches" heb, loop ik tenminste niet als een "circusartiest" door het bos, grahahaha.

2 opmerkingen: