zondag 2 september 2012

Krampen


Het baasje is weer terug uit Toronto en ook nog, hou je vast, uit New York. Met heel veel verhalen en nog meer foto's.
Woef, afscheid genomen van ome Herman en de tantes Ria en Mathilde. Het was reuze gezellig, maar een beetje te warm om van alles te ondernemen. Maar ik ben toch nog mooi met hun naar de camping geweest. Vreemd hoor, al die mensen in hun tent of huis op wielen. Geef mij maar mijn nep-bidiabed.
Jullie zullen dit ongetwijfeld een vreemde foto vinden. Nou, woef, waf het ziet er altijd nog beter als ik.
2 dagen laxeermiddel en olijfolie, jullie snappen het al woef, waf, kreun, mijn darmen zijn weer van slag. Grrrrrr. Baasje gaat morgen een afspraak bij de veterinair maken, misschien gaat het dan beter. Maar ik zie er wel tegenop. Ik hou jullie op de hoogte.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten