maandag 24 september 2012

Tussendoortje

Woef fans, ja daar ben ik weer. Sorry  hoor dat het zo lang duurde. Maar ja, ik was weer ziek. Baasje opnieuw met mij naar de dierenarts. Opnieuw een spuit. Grrrrr. Dit keer kwam het van een varkensoor. En dat wilde maar niet verteren. Dus speelde mijn buik weer op. Krampen, woef, vreselijk, maar nu gaat het weer goed hoor.

Maar baasje vond dat ik even pas op de plaats moest maken, ofwel heinig an! Grrrr. Volgens mij was dat een smoesje, want ze had alleen maar oog voor haar naaiwerk hoor.




















Dus toen het aan de waslijn hing, ben ik maar even gaan kijken.
Al die verknipte lapjes, waar je maar lol in hebt. Maar blijkbaar, woef, waf, komt er nog een vervolg.
Met naald en draad heb ik begrepen.
Woef, ik ben benieuwd, maar ik zal jullie op de hoogte houden hoor.
Maar ik ben blij dat ik morgen weer met Gateau, mijn franse vriend mag wandelen.

1 opmerking:

  1. Ha Kyrah!! En dan hadden wij ook nog varkensoren als kadootje meegenomen... Oh jee. Over op een ander snackje dan maar?
    En zeg maar tegen je bazinnetje dat de quilt er werkelijk GE-WEL-DIG uitziet!

    BeantwoordenVerwijderen