zondag 14 oktober 2012

Wandelen

Deze week hadden we bezoek uit Pays Bas, buurman Bennie en buurvrouw Ria. Woef, oh ja ook nog ome Han en tante Annie. Het was een gezellige boel hier in la douce France. Gelukkig houden ze allemaal, net als ik, heel erg van wandelen.
Dus had het baasje een hele mooie tocht uitgezocht, door de wijnvelden.



Daarvoor moesten we wel een heel eind klimmen. Waf. woef, wel 344 meter stijl omhoog. Ik was natuurlijk zo boven met mijn grote poten.



Ome Han moest wel even uitrusten, maar volgens mij was hij ook wel heel erg onder de indruk van het mooie uitzicht.



Buurman Bennie moest natuurlijk weer even ondeugend zijn, woef, waf. Hij kon het niet laten om mij even te plagen. Maar dat vind ik niet erg hoor.



Ik ben maar even gaan liggen, waf, woef, zodat ook de dames rustig naar boven konden klimmen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten