zondag 4 november 2012

Pays Bas

Woef, waf, het heeft even geduurd, maar hier ben ik weer. Terug in het koude kikkerlandje. Dat is wennen hoor, niet meer soezelen in de zon, maar klappertanden in de regen.
Maar het heeft ook z'n voordeel, want het was een weerzien met mijn vrienden.



Waf, je zou het niet zeggen, maar deze pluizenbal is Ella, mijn nieuwe buurmeisje. Net geboren voordat  ik vertrok naar la douce France, maar nu groot genoeg (nou ja groot!) om te spelen.
Ze heeft wel een hele vreemde manier van spelen hoor. Rent steeds rondjes om me heen en dan gaat ze weer op de rug liggen.


Waf, waf, ik vind het hartstikke leuk hoor Kyrah dat je hier woont. Ik vind het enig om met je te spelen en ik ben lekker sneller dan jij, grhahah.

Woef, gelukkig voor mij, heb ik nog andere vrienden, dan alleen maar dit onderdeurtje.


Mijn grote vriend Rinus, was hartstikke blij om mij weer te zien. En ik ook met hem hoor. Lekker met z'n tweeën dollen in de wei. Sjonge, wat heb ik hem gemist.
Woef Kyrah, hoe was het in la douce France? Kun je al goed Frans blaffen? Waf, dat valt wel mee Rien, weet je, hondentaal is toch wel een beetje internationaal. Ik had dan ook helemaal geen problemen als ik met Bintje speelde. Woef, Bintje, volgens mij is dat een aardappel. Waf, Rien, dat klopt, haar baasje had niet echt veel fantasie. Maar ze was wel heel lief hoor.


Woef, waf, kom Kyrah, genoeg geblaft, we gaan even lekker een slootje pakken. Dat is alleen maar leuk als ik dat met jou kan doen. Waf, leuk Rien, het smaakt toch wel echt naar Nederlands water graha,ahah. Maar wel koud hoor, brrrrrrr.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten