donderdag 9 mei 2013

Dauw-wandelen!

Waf, waf, in Pay-Bas is vandaag iedereen op de pedalen, want het is hemelvaart. Woef, in la douce France, doen wij het en pied, ofwel te voet. In het naburige dorpje zijn verschillende routes uitgezet, waarvan wij er een gaan lopen. Eerst maar eens buurvrouw Eelkje opgehaald en dan de paden, lanen op.


In Arlebosc, hebben ze 3 routes uitgezet, 7, 14 en 22 km. Nou, wij dames, besluiten om te gaan voor 13 km. Het zonnetje schijnt, dus wij hebben er zin in.


Woef, het is maar goed dat baasje en ik redelijk getraind zijn, want we moeten het nodige klimmen.
Wat ik dus heel erg vals vind waf, waf, is dat de organisatie bij terugkomst wel een lekkere gehaktbal voor het baasje en Eelkje heeft, maar niet voor mij. Grrrrrrrrr, erg oneerlijk!


Gelukkig voor mij, houdt het baasje niet van die gehaktbal en wordt hij voorzichtig in het aluminiumfolie van de boterham gewikkeld,  in de rugzak gestopt en surprise, surprise, wordt hij thuis aan stukjes gesneden en door mijn brokjes gedaan. 
Toch nog een beloning, woef, waf.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten