zondag 19 mei 2013

Trial

Ik heb altijd al eens mee willen doen aan een trial, woef, woef, dat leek me hartstikke gaaf. Dus toen in ons dorp het Franse championat werd georganiseerd, heb ik het baasje suf geblaft voor deelname.
En waf, waf, daar kan ze dus niet tegen. Dus ik uitgelaten, (zij iets minder), het parcour opgezocht.
Woef fans, ca c'est magnifique, ofwel fantastische.

Wacht, misschien weten jullie helemaal niet wat een trial is. Waf, dat is dus met de motor en geen voetjes aan de grond hoor!, jezelf een weg banen over rotsen en smalle paadjes. Woef, woef en die Franse monsieurs die kunnen er wat van hoor. Je hebt 3 kleuren, groen, blauw en rood. Dat laatste is natuurlijk het moeilijkst, dus daar ging ik ook voor. Graha,ha, ha, nee niet met een motor hoor en wel met mijn welgevormde voetzooltjes op de grond. Maar dan nog! Kijk mee en huiver!!!!


Woef, even goed kijken, ja hier moet ik beginnen en dan rechtsom naar boven.


Zo dit rotsje heb ik bedwongen, fluitje van een cent. Ja, woef, ik weet al wat jullie willen zeggen. Groen en blauwe pijltjes, maar sommige stukken gaan in elkaar over.



Woef, nu moet ik even goed opletten, want hier gaat het naar beneden!


Fans, waf, waf, dit is echt rood, hier moet ik stijl naar beneden.


Wat zal het zijn 45 graden?



Dit is ook altijd leuk, over de evenwichtsbalk.



Woef, waf, gered, baasje krijg ik nu een vetleren medaille? grahahahaha!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten