zondag 26 mei 2013

Nat !!!!!!!!!


Waf, woef, heel Europa zucht vanwege het slechte weer. Wij in la douce France ook. Het zonnetje is ver te zoeken. Maar wat ik veel erger vind, is die slechte paden in het bos.
Maar het baasje kent geen pardon, er wordt gewandeld. Dit keer is ook Eelkje van Terasse van de partij.
Dus worden mijn welgevormde voetjes weer blootgesteld aan de waterplassen.

Woef, en dan heb ik het nog niet eens over die slijmige beesten, die elke keer mijn pad kruizen.

"He pas op engerd, je staat bijna op mijn huis".

"Woef, kijk jij maar uit, je glibbert midden over het pad, slijmjurk". "Straks wordt je huis nog vertrapt, moet je naar een opvang-
huis".




"Nou engerd, je vindt jezelf zeker de leukste thuis". "Ik ben door de regen de verkeerde kant opgespoeld".
"Waf, sorry mijnheer slak, ik ben gewoon uit mijn hum vanwege het slechte weer."

Ik loop met een grote boog om de slijmjurk heen en ben klaar voor het volgende opstakel.

Het water van de Choisine staat zo hoog, dat de dames besluiten de schoenen uit te doen, om toch maar vooral droog aan de overkant te komen.

Waf, waf, en dat vinden ze niet prettig, want het water is ijs- en ijskoud. Grahaha, weten ze ook eens wat het is, als ik door het water moet ploeteren.

"Zo Eelkje, blij dat je met ons bent meegegaan?, waf, waf. Zo maak je nog eens wat mee of niet!"
"Zo is het maar net Kyrah, en krijg ik op de koop toe ook nog eens schone voeten".
"Ik ga nog wel een keer weer mee, als je het goed vindt!"

"Woef, ja hoor, hartstikke gezellig, je bent van harte welkom, maar dan wel graag met beter weer!"



Geen opmerkingen:

Een reactie posten