maandag 18 juli 2011

Eieren



Woef, waf, volgens mij klopt hier iets niet. Ik heb nu al de hele ochtend de eieren van Bep en Toos bestudeerd. Ik vind het verschil wel heel erg groot.




Ik hoorde het baasje tegen voisine Madeleine zeggen dat Bep (bruine kip) het niet zo goed doet als Toos.
Volgens mij moet ik eens een babbeltje met die 2 meiden maken


"Woef, ha meiden, hoe is het met jullie? Al een beetje gewend aan het leven op Le NĂ©erlandais?"
"Tok, tok, tok, dag Kyrah, ja wij vinden het hier heel geweldig."  "Nou Bep, dat zou je niet zeggen hoor. Ik zag dat je een heel klein eitje gelegd had. Volgens mij is mijn baasje niet tevreden hoor! "
"Waf, waf, heb je wel eens gehoord van een leasekip?" Grahahahaha.


"Tok, toook, toktoktok, nee Kyrah daar heb ik nog nooit van gehoord, jij dan Toos, jij bent wat ouder als ik, weet jij wat het is?" "Toktok,  ja zeker, dan word je ingeruild voor een ander".



"Toook, ik wil hier niet weg hoor, vind het hier hartstikke gaaf!"
"Tok,tok,tooook, Bep ik wil ook geen andere kipgenoot, we hebben het net zo gezellig saampjes".
"Woef, waf Bep, misschien moet je wat oefeningen doen, zodat de spieren van je kippekontje wat soepeler worden, dan gaan de eitjes er gemakkelijker door, grahahahah".

Geen opmerkingen:

Een reactie posten