vrijdag 8 juli 2011

Flora

Woef, waf, hello Kyrah. Wat fijn hè, dat we weer samen kunnen rennen.
"Bonjour Flora, inderdaad hartstikke gaaf om je weer terug te zien"


Woef, waf fans, bij Flora en mij liep vanmorgen al vroeg de wekker af. 6.15 uur, niet normaal toch.
Maar ja, als we een leuke wandeling willen maken in de zomerse hitte, dan moeten we op en bon heur (vroeg dus) vertrekken.

"Waf, Flora, heb je een leuke vakantie gehad?" (Flora gaat nog wel eens een weekendje weg met haar baasjes). "Oh yes Kyrah, ik had een lovely time. We hadden een hotel by the lake. En ik hou van swimmen".


"Woef, waf Flora, maar hier kun je echt niet in zwemmen!" "Oh yes Kyrah, dat weet ik, maar ik like very much een modderbad".
"Gatsie Flora, woef, waf, volgens mij ga je hier vreselijk van stinken".
"No Kyrah, dit is echte modder, no nep". 

"Woef, waf, ook nog even met mijn nose in the mud". 
Die Flora, een echte grapjas hoor!
"Oh Kyrah, je houdt toch van een wellnesbad. Nou dit is onge-
veer hetzelfde, alleen met mud. 

"Woef, en afther the mud, zie ik er uit als een zonnestraaltje".
"Waf inderdaad, je kunt zo meedoen met een missverkiezing".
"Oh Kyrah, wat een jolly good idee, Miss France, lijkt me very nice".



"Woef, but how do ik know waar zoiets plaatsvindt?"
"Waf Flora, kom zondag gewoon bij ons lunchen, mijn baasje heeft internet".
"Oh Kyrah, wat ben jij een very smart dog".
"Die Flora, gelooft ze ook nog dat ze een kans maakt, terwijl ik haar alleen maar aan het plagen was, grahahahah".


Geen opmerkingen:

Een reactie posten