zondag 3 juli 2011

Nieuwe bewoners!

Woef, waf, wat een opluchting. Ik mag gewoon op mijn nep bidiabed blijven slapen.

Vrijdag kwam het baasje met een doos thuis, waar allerlei geluiden uitkwamen. Ik was natuurlijk erg nieuwsgierig. Maar ik was helegaar niet blij met datgene wat eruit kwam.
Grrrrrrrr ........KIPPEN...........
"Zo Kyrah", zei het baasje; "vanaf nu hebben we onze eigen eitjes".
Inderdaad daar zit wat in, maar grrrrrrrdorie, ik moet ook al de aandacht van het baasje met Anito delen.
Zo langzamerhand lijkt het hier wel een boerderij.  Woef, waf, straks komt ze ook nog met een koe.

Maar blijkbaar voelen de dames zich heel erg thuis bij ons, want ze kakelen er wat af hoor.
Je had ze moeten horen, toen ze hun nieuwe huis zagen.
"Oh Bep, kijk toch eens, een heuse villa, met trap".


"Tok, tok Toos, en voor ons allebei een slaapkamer". "En kijk Bep, een afdak, dan kan het niet inregenen." "Tok, tok, wat een luxe".
En zo ging dat maar door.

Maar fans, oordeel zelf, baasje heeft weer een filmpje gemaakt.

Klik op onderstaande link, dan kunnen jullie meegenieten. Helaas moest het baasje de muziek verwijderen, want die was beschermd. Maar dan nog. Hier zijn ze:

Bep en Toos



Geen opmerkingen:

Een reactie posten