maandag 21 november 2011

Rinus!

Woef, fans, vandaag zag ik mijn grote vriend Rintje weer terug. Dat is me toch een stoere reu geworden. Al mijn zintuigen reageerden op hem. Wat een knappe gozer zeg.


Zijn baasje noemt hem tegenwoordig dan ook Rinus, omdat hij er zo imposant uitziet. Waf, woef, ik moest er wel even aan wennen hoor, dat al zijn babyvet verdwenen is. Maar goed, gelukkig loopt hij nog niet naast zijn poten, dus was het gewoon weer:

 "Waf, Kyrah, super dat je weer terug bent." "Ik heb je vreselijk gemist hoor, want Tip en Wammes (zijn huisge-
noten!) willen nooit een spelletje met me doen grrrrr". "Dus wat zullen we eens doen, heb je zin om te badderen in een modder-
poel?"

"Woef, dat was niet tegen dovemansoren geblaft, dus wij allebei met een snoekduik de modderpoel in". "Gelukkig zijn onze baasjes heel sportief, dus kregen wij niet te horen,



dat we als de wiedeweerga uit die rotzooi moesten komen grhahaha".
"Daarna was het achter elkaar aan rennen, verstoppertje spelen, in elkaars poten bijten, heerlijk, het voelde weer als vanouds". "Gelukkig ben ik nog steeds de baas, ook al is hij groter en sterker".


"Woef, Kyrah, volgende week weer?" "Waf, Rintje, oeps Rinus, zeker en vast, volgende week weer."

Geen opmerkingen:

Een reactie posten