donderdag 24 november 2011

Visite


Woef fans, ja jullie zien het goed. Dat zijn toch echt Molly en Flora samen met mij op de foto. Flora wilde mij zo graag terug zien, dat haar baasjes Barry en Molly tijdens hun terugreis uit Engeland, via een omweg bij ons zijn neergestreken.
Waf, waf, dat was een geweldig weerzien.  Flora was helemaal door het dolle heen. Ik ook hoor.


Natuurlijk moest er toen gewandeld worden. Baasje en ik vonden de wandeling over de essen van Delden een perfect idee. "Waf, woef Kyrah, I like it very much." "Je bent een lucky girl dat je in zo'n mooie omgeving woont." "Woef Flora, word je nooit moe van al dat reizen?" "Oh no Kyrah, ik zie heel much van Europa, ik kan zelfs al een beetje Duits blaffen". "Waf, dat kan ich auch, ich bin in Deutsland geboren". "Woef Kyrah, dan ben je just like me een international dog".

"Woef, Flora, baasje heeft een verrassing voor jullie geregeld, we gaan samen een uurtje naar mijn school!"
"Waf Kyrah, that is very nice." "Ik ben heel erg nieuwsgierig naar jouw school." "Als het maar niet te difficult is".
 Anita van het hondentraining Center Twente, had een heel mooi parcours voor ons uitgedacht.
Over de schutting, door de tunnel, het straatje, de wip-wap, kattenloop, het hield maar niet op.
En Flora kon er maar niet genoeg van krijgen.
Molly vond het ook prachtig, dat kon ik wel zien.
En Barry zat op de eerste rij ook te genieten van de prestaties van Flora.


"Waf, woef Flora, wat vond je van al die oefeningen?" "Oh Kyrah, very, very nice". "Maar de tunnel vond ik wel een beetje eng". "Very dark en very long."  "Woef, nou ik vond dat je het erg goed gedaan hebt." "Kun je in Frankrijk blaffen, dat je samen met mij naar school bent geweest, woef."                                                      




                                      

Geen opmerkingen:

Een reactie posten