woensdag 14 december 2011

Herrieschoppers


Waf, woef, op onze wandelingen komen we toch altijd vreemde dingen tegen. Gisteren moesten we zelfs heel voorzichtig zijn. Woef, we kruisten namelijk het pad van een hele koppel ganzen.
Nooit geweten, dat die zo gevaarlijk zijn.



Baasje kan wel zeggen dat het goede erfbewakers zijn, maar ik ben blij dat ik bij ons huis mijn plekje niet hoeft te delen met die waggelaars.

 Gak, gak, gak, gakgakakakak. Vreselijk, niet alleen gemeen maar ook wat een herrieschoppers. Woef, waf, toen ik dreigde met ganzenlever, (een delicatesse in la douce France), zetten ze het met z'n allen op het waggelen.


 
Opgelucht dat we zonder slag of stoot dit obstakel hadden overwon-
nen, wachtte ons een volgende uitdaging.

Ooit wel eens geiten aan een riem gezien? Woef, ik dus nu wel.




Waf, waf, ik dacht, zie ik het wel goed of heb ik nu echt een bril nodig. Maar nee hoor, het was toch echt zo. Baasje en buurvrouw Ria lagen dubbel van de lach. Nou toen kon ik ook mijn lachen niet meer bedwingen, grahahahah.



Dit moesten we toch echt even van dichterbij inspecteren.


Buurvrouw Ria was heel nieuwsgierig naar de namen van die 2 geiten. "Meeeeeee ik heet Douwe, meeeeeee  en ik heet Egbert.
Nou fans, toen hadden we de poppen aan het dansen.



Ik dacht toch werkelijk dat het baasje en buurvrouw Ria het ter plekke in de broek deden van het lachen.
Ik moet zeggen, ik had ook moeite om mijn plasje op te houden. Je zult maar naar een koffiemerk genoemd worden.  2 koffiebonen aan een riem, grahahahahah

Geen opmerkingen:

Een reactie posten