zondag 15 juli 2012

Brutale vrijer

Woef, waf Anito, heb je gezien wat er vanmiddag gebeurd is? Baasje was helemaal over de rooie toen ze weer terugkwam (jaaaa, was weer eens de hort op.)
Iaaa, iaa, Kyrah, .et was terrible, ik .eb gezien ene grote chien (hond dus).



(Anito heeft nog steeds moeite met de H, grahahah).

Iaa, ik .eb gezien, de bloembak .elemaal casé (kapot). Iaa, die grote chien, .ij springt tegen de fenetre (raam). Ik denk, om jou te zien Kyrah.
Jij bent toch en chaleur (loops).
Woef, dat heb je helemaal goed Anito, maar was het een knappe gozer?

Iaa, Kyrah, jij weet toch, Franse mannen zijn, trés, trés beau. .eb jij .em niet gezien dan? Iaa, toen jouw baasje terugkwam, .ij aan de verkeerde kant van de poort. Zij .ebben .em weggejaagd.

Woef, waf, nee ik heb hem niet gezien, wel gehoord dat hij tegen het raam en de deur opsprong. Maar ik heb geen interesse hoor, want ik ben al bezet, woef, waf.
Ik denk dat ik maar eens een brief ga schrijven aan mijn vrijer.


Woef, waf, want hij kwijnt een beetje weg in het natte Nederland. Nog even volhouden chere Derrick!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten