zondag 29 juli 2012

Oogsten


Woef, waf, sorry hoor, al een tijdje niets van ons laten horen. Maar het is hier pluktijd (fruit dus) en dan  zijn het baasje en ik erg druk. Petje op en emmer mee en dan maar plukken. Abrikozen, mirabellen en pruimen.

Woef, ook nog vijgen, ja die zijn ook lekker. Maar het lekkerst vind ik toch de pruimen.
Nou dat heb ik geweten.
Vannacht was ik nl. aan de dunne. Lastig hoor, elke keer baasje wakker maken en dan als de wiede-
weerga de tuin in.

Dat heb ik gelukkig weer onder controle. Baasje heeft nl. witte rijst in rundvleesbouillon gekookt. Niet mijn lievelingskostje jakkes, maar je moet wat. Waf,waf.

Maar dit is het resultaat van onze krachts-inspanningen. Allerlei potten jam. Helaas niet voor mij. Voorlopig nog rijst zegt het baasje en als mijn "keut....." weer normaal is, krijg ik wat lekkers.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten