zondag 25 maart 2012

Blind date


Woef, waf, dat was me het dagje wel vandaag. Komt er vanmiddag bij ons toch een knappe gozer het erf op, waauw. Had het baasje een blind wandeldate voor mij georganiseerd. Beetje flauw dat ik van niets wist, maar ja dat schijnt zo te zijn met een blind date.

In ieder geval fans, laat me jullie even voorstellen aan commissaris Derrick. Waf, hij is niet echt een politiehond hoor, zijn baasjes vonden dit gewoon een mooie naam.




Woef, en eerlijk geblaft fans, mijn hart ging er wel sneller van kloppen hoor. Ik kreeg het helemaal warm en koud tegelijk. En er gingen allemaal vlinders door mijn buik. Heel bizar.

Waf, waf, hij zag mij ook wel zitten, want eum, mm, tussen ons geblaft en gezwegen. Kom maar iets dichterbij, dan zal ik het in jullie oor blaffen: "hij wilde er gelijk al bovenop!!!!!!"




Now way, blafte ik, ik ben een nette teef hoor, je moet mij eerst het hof maken, en uitvragen voor bv. samen een vorkje prikken.
En weet je wat hij blafte, hij vond mij een verpletterende schoonheid, en zou graag mijn vriend zijn.


Dus hebben we afgeblaft dat we contact houden en dat we allebei maar eens eerst op vakantie gaan. Woef, waf en als ik dan weer terugkom fans, dat we dan eens gaan denken aan een duik in het hooi, met als resultaat mooie puppy's. grahahah.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten