zaterdag 10 maart 2012

Heel zielig

Woef, waf, hier lig ik dan. Bij de dierenarts op een verwarmd matje. Net geopereerd aan de anaalklieren. Die moesten elke keer weer leeggehaald worden en dat was niet prettig, echt niet. Dus na heel veel nachtjes slapen en overleg met de dierenarts, is er besloten om ze dan maar weg te halen. Woef en weet je wat zo vervelend is, ik werd helemaal niet op de hoogte gesteld van de beslissing.


Thuisgekomen, ik liep alsof ik teveel wijn gedronken had, waf, waf, kreeg ik zo'n domme kap op. Net een paard met oogkleppen.
Maar ik voel me ellendig fans, woef, jeuk aan mijn kont, en geen mogelijkheid om te krabben.
Wish me luck, ik hoop dat de dagen voorbij vliegen!

1 opmerking:

  1. Lieve Kyrah, dat is vervelend zeg. Laat je maar lekker verwennen door je bazinnetje. Heeel veel beterschap. Kus Cindy

    BeantwoordenVerwijderen