zaterdag 24 maart 2012

Warm

Woef, waf, moeten jullie ook zo wennen aan die warme lentedagen? Ik vind het wel heel fijn hoor, maar vandaag had ik wel erg veel dorst tijdens onze wandeling.

Gelukkig, als de nood het hoogst is, komt er hulp uit onverwachte hoek.
Waf, vond ik toch zo maar een blikje cola op de route. Geen goedkope cola, nee hoor, de enige echte.

Dus ik dacht, meenemen het blik, heb ik iets voor onderweg, als het nog warmer wordt.

Waf, woef, best wel stoer hoor zo'n blikje coca cola, maar heel eerlijk gezegd, gaat mijn voorkeur toch uit naar bv. een grote waterplas.

Woef, waf, gelukkig denkt het baasje altijd mee, en kwamen we bij een hele grote sloot, nou ja, niet echt hoor, het was het Twentekanaal. In ieder geval genoeg water om mijn dorst te lessen. Woef, woef.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten