zaterdag 30 juni 2012

De mussen vallen van het dak!

Waf, woef, met al dat jonge grut hier op zolder, lopen we een beetje achter met mijn blog. Met al die uren filmen liep de computer van het baasje vast, dus paniek in de keuken. Gelukkig bood Skype met Frank aan het roer soelaas, dus alles doet het weer.
Daarnaast hadden we hoog bezoek uit Nederland, nl. de tantes Maria en Gerda, dus feest.

Maar ook werk aan de winkel, want het zwem-bad moest opge-
zet worden. Dus waf, wij samen aan het werk. Dat viel niet mee, want de tempera-
tuur begon lang-
zaam maar zeker te stijgen.

Gelukkig was het baasje, woef, waf, erg blij met mijn hulp. Toen de dames arriveerden, stond het bad, dus die waren erg blij.
Ik dus niet, want ik mocht er niet in, grrrrr.
Pisssed off, dat was ik (sorry fans).

Baasje is gelukkig de kwaadste niet en toverde van de hooizolder een geweldig zwembad, met visjes aan de buitenkant. Woef, waf, ik helemaal gelukkig.
Helaas niet lang, want ik zag een heel interessante knop op de vloer.



Dus toen ik die had verwijderd, verdween ook het water, woef, woef.
Baasje not amused en het bad ligt in de poubelle.
Ik ga maar weer gewoon badderen in Kyrah's lac, dat kan tegen een stootje.

Waf, nu zijn jullie natuurlijk heel benieuwd hoe het met het jonge grut op de logeerkamer gaat. Woef, goed dus, ze groeien als kool, maar tussen ons gezegd en gezwegen: "Ik vind ze oerlelijk, grahahah".
Maar kijk zelf maar. De link weer aanklikken en dan komt het filmpje vanzelf.

Torenvalk, dag 10 en 11



1 opmerking:

  1. Zo lekker dat zwembadje!!!
    Geniet er van daar in Frankrijk.

    En wat een mooie filmpjes van die Torenvalk echt bijzonder.

    groetjes

    Barbara

    BeantwoordenVerwijderen