vrijdag 1 juni 2012

Knutselman

Die ome Frans, die kan er wat van, woef, waf. Dat is dus onze belgische ome Frans. Die houdt van knutselen. In het voorjaar had hij een hele mooie villa gemaakt voor vogels. Deze hangt inmiddels en wat dacht je wat!

Pa en ma Mus hebben hun intrek in deze villa genomen. Er werd van alles aan-
gesleept, takjes, veertjes, en weet ik wat niet meer. Het is een vrolijk stel hoor, pad en ma Mus. Woef, waf, er word wat afge-floten in die villa. De hele vogelhitparade komt langs. Tot vervelens toe hoor.



Elke keer dat gefluit, waf, woef, ik wordt er tureluurs van. Vanmorgen, was het echter zo ver, de hele pups (2 kinderen volgens mij) is uitgevlogen.
Pa en ma Mus, namen nog even afscheid van mij.
Tjiep, tjiep, tot volgend jaar Kyrah, bedankt voor jullie gastvrijheid.

Waf, woef, hoor ik baasje naast de tuin als een idioot timmeren. Ja zeg, ik dacht dat de rust was weergekeerd.


Even polshoogte nemen. Kijk, ook een knutselwerk van ome Frans. We hebben nu onze eigen woef, waf, parkeerplaats in de wei. Dat is toch wel heel gaaf hoor.
Goed gedaan hoor ome Frans.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten