vrijdag 27 mei 2011

Fans

Woef, waf, na alle opwinding van het weekend is eindelijk de rust weergekeerd. Mijn staart die door oom Albert heel mooi in het fatsoen was geborsteld, ziet er weer alledaags uit.
Ik heb trouwens heel veel reacties gekregen op mijn mooie uiterlijk.



Vandaag had het baasje voor mij een heuse kaart uit het Canadese land, van kater Max. (nou ja, hij is niet echt meer een kater hoor, het is een jeweetwel kater, grahahaha).  Hij woont daar bij aunty Marilyn en uncle Frens.

Woef, die ga ik eens even goed lezen, lekker op mijn nep-
bidiabed. Oh, kijk met een zelfportret. Die ziet er goed uit, knappe gozer hoor. Mmmmm......... botox, nee joh, natuurlijk heb ik geen botox nodig, allemaal naturel.


Mmmm..........Tsjonge, jonge, die is verwend, die mag op de bank slapen, grrrrrrrr, die krijgt zelfs blauwe kaas. Mmmmm......., oh gelukkig, geen rode wijn.
Woef, waf, hebben jullie wel eens gehoord van cat-style? Zal wel iets Canadees zijn. Pssssssst, iets dichterbij fans, ik heb gehoord dat hij getraind wordt om zijn pippi en kakka op het toilet te doen. Woef, waf, als dat lukt, gaan aunty Marilyn en uncle Frens, misschien wel een filmpje maken. Maar het is wel leuk hoor zo'n Canadeze correspondentie-cat. Goed voor mijn English. Grahahaha.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten