woensdag 1 juni 2011

faire de cours (ofwel boodschappen doen)

Momenteel is er maar weinig nieuws onder de zon. Zon?, we hebben helemaal geen zon. Het regent al 2 dagen hier op de berg. Woef, waf, nu moet ik wel blaffen, dat we het wel nodig hebben, want het gras knapt onder mijn voetzolen. Niet echt prettig.
En dan is het baasje ook nog elke keer weg om te knippen en te plakken bij de Ardechoise.
Maar vanmiddag had ze bedacht dat ik mee mocht om boodschappen te doen. Als zij de sleutels pakt, ben ik er altijd als de kippen bij, om mee te gaan. Autorijden vind ik het einde. En ik dacht, woef, waf, misschien mag ik in de supermarkt wel mee naar binnen, om wat lekkere dingen uit te zoeken.

Niks hoor, ik moest in de autoblijven. En toen ik thuis de boodschappen- krat aan een inspectie onderwierp, bleek er niets van mijn gading bij te zitten. Grote zak chips, die werkt het baasje altijd zo weg,


 rode bieten moet je rood van schie........, waf, woef, knoflook ga je van stinken, prei is te groen en ga zo maar door.
Woef, een eitje, dat vind ik wel lekker, misschien morgenvroeg?
Grrrrrr ik ga maar weer eens even buiten kijken, misschien is het inmiddels droog.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten