woensdag 8 juni 2011

Hoe dresseer ik een hond!

Het heeft even tijd gekost, maar dan heb je ook wat. Niels en Jorie probeerden van alles om mij te laten luust'rn, maar eigenlijk doe ik dat alleen maar naar de baas. Maar goed woef, waf, het is natuurlijk heerlijk als dat jonge spul bereid is om met de bal te gooien en dan vervolgens niet gaat janken als ik hun te snel af ben, grahahaha. Maar kijk zelf, baasje gaat vanaf nu (koste heel veeeeeeeeel moeite), de filmpjes op You Tube zetten. De kwaliteit is beter en ik word misschien nog beroemder. Woef, waf, misschien gaan ze me wel vragen voor een hoofdrol in een Bollywoodfilm. Grahahaha.

Hoe dresseer ik een hond!pixel-vfl3z5WfW.gif 




En als je goed op You Tube kijkt, dan staat er ook nog een filmpje van mij op, als ik apporteer in het water.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten