maandag 20 juni 2011

Volbracht

Zaterdag was het dan zover, Marcel en Jos, onze twee loge's vertrokken al om 6,30 uur op hun racefiets, naar Saint-Felicën voor een goede startplek. Zij gingen voor de tocht der tochten, nl. 251 km.


Voor deze speciale gebeurtenis werd ik voorzien van een sjaaltje.
Ik haat dat soort frutsels, grrrrrr, maar omdat het zo'n speciale gelegenheid was, heb ik het gelaten ondergaan.
Geel staat natuurlijk wel mooi bij zwart, woef, waf.
Maar ik was niet echt blij, want ik moest weer oppassen.
Werd te druk, zei het baasje. Bijna 16.000 deelnemers.
Zucht, grrrrr, vooruit dan maar weer, ik ga wel weer oppassen.
Maar voor alle geïnteresseerden heeft het baasje een filmpje in elkaar geknutseld van de hele happening.




Klik op onderstaande link:
Op de pedalen met Marcel en Jos

1 opmerking:

  1. Lieve Giny,

    Wat heb je toch een leuk filmpje in mekaar gezet. Heb je goed gedaan. Alles goed verder. Nog geen kans gehad om je een keertje op Skype te spreken. Maar dat komt vast nog wel.

    Liefs Cindy

    BeantwoordenVerwijderen