dinsdag 21 juni 2011

Vriendinnetje

Die Ardechoise was achteraf zo gek nog niet, want daardoor heb ik eindelijk een vriendinnetje leren kennen.
Flora, een golden labrador, grahahaha. Ze is eigelijk een asbakje, ze stamt nl. af van een labrador, die het gedaan heeft met een golden retriever.
Mijn afstamming is natuurlijk wat deftiger, maar dat boeit me niet zo.

Flora blaft Engels, daar had ik eerst wel een beetje moeite mee, maar hondentaal is internationaal, dus we begrijpen elkaar opperbest.



"Hello Kyrah, nice to meet you". "Bonjour Flora, hartstikke leuk om je te leren kennen".
"Wat goed hè Flora, dat onze baasjes elkaar hebben leren kennen".



"Ik heb al heel lang niet meer kunnen ravotten, mijn vriend Rintje woont nl. in Nederland".
"Woef, waf, Kyrah, heb jij al een boyfriend?"
"Oui, al heel lang, en ik mis hem verschrikkelijk, woef, waf". "Yes, dat kan ik me voorstellen". "Come, dan gaan we lekker naar de river om te swimmen".



"Woef, Flora, dit is wel een heel mooi plekje, om te zwemmen".  "Yes, ik like het heel erg".
"Waf, meestal ga ik met mijn baasje naar Kyrah's lac, misschien kun je de volgende keer bij ons komen".


"Hebben jullie thuis nog meer dieren Flora". "Oh blaf me er niet van, wij hebben een cat, en die kan blazen, I hate it".
"Woef, daar kan ik van meeblaffen, onze voisins hebben ook een kat, en die zit mij altijd uit te dagen".
"Yes, het life kan heel zwaar zijn voor een dog". "Waf, woef, Kyrah, volgens mij moeten we bij mijn baasje komen".


"Woef, dan doen we dat toch". "Flora, zullen we net doen alsof we heel goed kunnen luisteren!".
"Yes Kyrah, dat is een heel goed idee, mijn baasje always zegt dat ik better moet listen".
"Waf, die van mij ook Flora, die zegt altijd dat ik soms kroketten in de oren heb, grahahaha."
"Oh wat jammer, we moeten naar huis".
"Woef, Kyrah, very nice dat ik met je heb kunnen playen, volgende keer komen we bij jou, yes?"
"Hartstikke leuk Flora, ik verheug me er al op, tot de volgende keer".
"Bye, bye. see you".
"Woef, geweldig, heb ik zo maar een Engelse vriendin, is ook nog goed voor mijn Engels, grhahaha".

1 opmerking:

  1. Bonjour Kyrah, wat heb je toch een leuk nieuw vriendinnetje leren kennen. En je moet maar zo denken dat een beetje je talen oefenen helemaal niet verkeerd is. Volgens mij is ze wel heel erg lief. Pas je nog een beetje op je bazinnetje?

    Knuffel van mij.
    Liefs Cindy

    BeantwoordenVerwijderen