donderdag 16 juni 2011

Eindelijk!!

Baasje kan ontzettend overdrijven. Liep toch vanmorgen om 5.00 uur de wekker al af. Want vandaag kwam de Ardechoise door het dorp. Ik had zo iets van gaap, uch, woef, waf, gaap. Ik draai me nog een keer om, want dit is mij echt te vroeg.  Maar goed, helaas, de riem werd van de kapstok gehaald en toen moest ik naar buiten voor mijn pippi en mijn kakka..
Vervolgens werd de deur achter het baasje dichtgetrokken en moest ik het weer doen met het verhaal waar ze mee terug kwam.


Druk dat het was in Colombier le Vieux. De hele plaatselijke bevolking was uitgelopen. En dat is net iets meer als een man en een paardekop, grahahahhah.


Gelukkig kwamen er heel wat deelnemers door het dorp die gebruik maakten van de versnaperingen die klaarstonden en werd het toch nog een hele vrolijke boel.
Maar we zijn er nog niet, want zaterdag wordt de tocht der tocht verreden, dus wordt vervolgd. Grrrrrrrrr.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten