maandag 27 juni 2011

J'ai peur!

Oh fans, ik ben toch zo bang, vreselijk. Baasje is al dagen aan het zagen, timmeren, nog weer zagen en weet ik wat allemaal. En dan loopt ze ook nog elke keer naar een hoek in de tuin in zichzelf te mompelen.
Dus ik dacht, laat ik maar even polshoogte gaan nemen.

En weet je wat daar tot stand komt, een heus hok.
Als het baasje mij maar niet naar buiten gaat verbannen. In Frankrijk slapen de honden nl. buiten in hun niece (hondenhok).

Woef, waf, het is wel een heel luxe hok, dat moet geblafd worden. Maar ik geef toch de voorkeur aan mijn nep bidiabed. Gelukkig hoorde ik dat het nog niet helemaal klaar is. Blijkbaar moeten er nog dakpannen gelegd worden.



Dus ik heb nog even respijt. Misschien moet ik mezelf maar eens heel goed gaan gedragen en het baasje in de watten gaan leggen, grahaaha.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten