zaterdag 22 oktober 2011

Afscheid Bep en Toos


"Woef, waf, dames, zijn jullie er klaar voor?" "Vandaag zit jullie vakantie er helaas weer op en moeten jullie afscheid nemen van jullie chambre 'd hote ".


"Tok, tok, tok, wij willen niet weg Kyrah". "Bep en ik vinden het hier veel te gezellig, wij zijn al helemaal ingeburgerd". "Tok, zeg dat wel Toos, en weet je Kyrah, hier hebben we onze eigen slaapkamer". "Op St. Gris slapen we met wel 100 andere meisjes in een grote slaapzaal".
"Tok, toooook, toooooook, ik moet er van huilen Toos, en Kyrah, ik ga jou ook verschrikkelijk missen".


"Woef, waf, tuttebelletjes, alles komt goed hoor, maar ik ga jullie ook missen." "Ik heb genoten van onze ochtendgesprekjes". "Maar als ik jullie was zou ik nog beter mijn best doen met het eieren leggen, want dat was ver onder de maat hoor!", anders belanden jullie nog in de pan, oeps, sorry foutje". "Waf, waf, ik zie dat het baasje eraan komt, jullie worden met de auto gebracht, wat een luxe, geniet er maar van".


"Tok, tok, tok, oh Bep, kijk eens, al onze oude vriendinnen, misschien is het toch zo gek nog niet om weer terug te zijn". "Oh, ik zie Daatje, hoeeeeee Daatje, ik ben het Bep, hoeeeeeee".


"Tok, tok, tok, die Bep, zo huilt ze tranen met tuiten en dan doet ze net alsof ze nooit is weggeweest, nou laat ik ook maar dapper zijn". "Misschien mogen we volgend jaar wel weer naar onze chambre 'd hote, tok, tok."

Geen opmerkingen:

Een reactie posten