vrijdag 28 oktober 2011

Raar!!!!!!!

Baasje en ik liepen weer eens onze favoriete wandeling, nl. door het bos achter onze maison. Dat gaat heel stijl omlaag, stijl omhoog, stijl omlaag, afijn jullie snappen het wel, je kuiten gaan er zeer van doen.
Komen we naar verloop van tijd op het plateau van Longchamps, staat daar toch een heel vreemd beest.


"Bonjour", blafte ik: "hoe heet jij?" Het vreemde beest keek mij heel hooghartig aan, spuugde vervolgens in mijn richting (nou zeg!) en blaatte:" Je suis Casimir en ik kom uit een heel ver land!"

"Woef, waf", blafte ik;" waar kom je vandaan dan? en waarom moest je naar mij spugen?, dat vind ik helegaar niet leuk hoor!"

"Nou weet je, ik ben het zat dat iedereen mij aankijkt alsof ik hier niet thuis hoor".

"Woef, waf, maar ik heb ook nog nooit zo iemand als jij gezien hoor, dus sorry".



"Oké excuses aanvaard, ik kom uit Peru, een land hier heeeeeel ver vandaan". "Sommige mensen zijn gek van mijn haar, daar kunnen ze nl. truien van breien".

"Woef, waf, joh, daar heb ik nog nooit van gehoord, als het baasje mij kamt, komt er ook heeeeeeel veel haar vrij. Kunnen ze daar ook een trui van breien?"

"Oh non, pas du tout, helemaal niet, mijn haar is très speciaal".


 "Woef, wat jammer, hoewel, ik ben niet zo van het kammen hoor". "Ik haat het grrrrr".
"Oh, maar jouw haar is veel te gewoontjes, mijn haar is zacht als zijde".

Jsonge, wat een verbeelding heeft die lama, mijn haar te gewoontjes, het is wel waterdicht hoor, woef, waf.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten