donderdag 6 oktober 2011

Op pad

Zo fans, eindelijk is het hier wat afgekoeld. Je hoort ons niet klagen hoor, maar pffffffft elke dag 35 graden en dan ook nog naar de hondenschool voor bijles is geen pretje hoor.
Zet het baasje de auto op ons oprit, komen er opeens 2 jachthondjes aanlopen. Zonder halsband of paspoort. Woef, waf baasje volgens mij zijn dat Charlene en Thino.
Baasje kijken, nog eens kijken,:" Je hebt gelijk Kyrah, dat zijn de jonge hondjes van Guy van La Garenne". "Maar dat is gevaarlijk".

Baasje kreeg het onzalige idee om die twee naar hun huis te brengen. Dus ik uit de auto, "Kyrah gaat oppassen". Woef, ja hoor baasje, ik ga wel oppassen.

Maar grahahah, dat bleek dus niet te werken. Niemand thuis en een gat in de hondenren.
Dus weer naar Miallier en bij ons in de garage, het kan verkeren.
Tijd voor een serieuze blaf.

"Waf, Charlene, wat heb je je toch in de kop ge-haald, om met Thino op pad te gaan. Jullie zijn toch nog veel te jong om alleen rond te zwerven".
"Woef, waf Kyrah, ik ben al 8 maanden hoor en ik wilde heel graag Thino laten zien waar ik de vorige week met baasje Guy heb gejaagd".


"Waf, waf Kyrah blafte Thino, niet boos zijn hoor, ik wilde heel graag ook achter een lapin aanrennen.
"Woef, maar je bent nog maar 4 maanden". Stel je voor dat een boze monsieur jullie had meegeno-men." "In China maken ze chop chop van jullie!"

"Woef, echt waar, blafte Thino". "Waf, Kyrah blaft een grapje hoor", blafte Charlene.
"Grrrrrr om dooie donder niet, dat is hartstikke serieus, wees maar blij dat het baasje jullie tijdelijk asiel heeft gegeven".



"Woef, hoelang moeten we hier blijven dan?" "Waf, waf, ik heb gehoord dat Guy jullie na zijn travaille op komt halen".
"Waf, waf Kyrah", blafte Thino;" leuk, kan ik met je spelen".
"Woef, ik dacht het niet, ik ben afgepeigerd van de ecole de canine , ik ga lekker pitten".

"Nou fans, dat werd niet echt een ongestoord dutje, blijkbaar moesten ze ook nog oefenen voor het plaatselijke koor". "Dus, ik was blij dat ze voor mijn diner opgehaald werden, rust in de tent, woef, waf!"

Geen opmerkingen:

Een reactie posten