zaterdag 7 april 2012

Bep en Toos

Tok, tok, tok, toooook. "Woef, wat hoor ik, dat is een bekend geluid. Joepie, volgens mij zijn Bep en Toos weer terug. Gauw even polshoogte nemen.

"Woef, woef, bonjour Bep en Toos, ca va? (ze zijn natuurlijk wel Frans hé)"
"Tok, tok, bonjour Kyrah, ca va bien. Wij zijn erg blij weer terug te zijn in onze vakantievilla".
"Wij zijn nog een beetje van slag.



"Woef, ik zie het, de eitjes buiten het hok leggen is natuurlijk niet helemaal comme il faut".
"Bep maar wat is er toch met jou gebeurt?, ik ken je helemaal niet meer terug".



 "Woef, volgens mij was je toch vorig jaar zwart, of niet?"

"Tok, tok, zie je wel Bep, dat Kyrah het wel ziet".
"Iedereen vond mij .eel knap. Dus toen is Marie-Claude met mij naar een model-
lenbureau voor kippen gegaan tok, tok".


"En weetje Kyrah, ik mocht model staan voor een tekenfilmpje voor pasen, maar ja, tok, tok toen hebben ze wel een kleurspoeling door mijn veren gedaan, tok, tok".
"Toos is .artstikke jaloers op mijn grijze vlekjes".

"Woef, nou ik weet het niet hoor, ik kan jullie nu erg moeilijk uit elkaar houden, waf, waf."
"Maar heb je echt model gestaan voor een film?" "Tok, oui,  .eel erg moeilijk .oor, (Bep vindt de H nog steeds moeilijk). "Broer Konijn deed ook mee, die is al .eel beroemd". "Klik maar op vrolijk pasen en dan kun je zien oe mooi iek ben geworden." "Ze .ebben mij getekend".
"Woef, tegek zeg, dat ga ik doen, tot de volgende keer, maar dan wel de eitjes in de chambre separé leggen."

vrolijk pasen
(met dank aan Jitsel)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten