dinsdag 17 april 2012

Werken

Waf, kijk, het baasje pakt mijn roze kussen, mijn roze waterbakje. Brokjes, en andere lekkere dingen. Yep, ik mag mee naar de Ardechoise. Vandaag is het nl. dinsdag, en dan moet het baasje aan het werk. Heel hard werken, grahahah. En ik moet dan een oogje in het zeil houden.



Woef, gezellig boel hier hoor. Allemaal aardige Fransozen, elke keer wordt ik geaaid, tussen de oren, op mijn buik. Niks mis mee. Woef, even mijn oren spitzen, volgens mij hebben ze het over mij. En ik versta inmiddels een aardig blafje Frans.
...................., woef, volgens mij willen ze mij als mascotte van de werk-
plaats, maar moet er eerst gestemd worden. Dat lijkt me wel wat, mascotte, wat een eer zeg.


Baasje komt mij het verheugende nieuws mededelen. Na een maaltijd van een grote aard-
appel met een jus van spekjes en uien (door het baasje bedacht),



zijn ze unaniem van mening dat ik wel als mascotte van de werkplaatsequipe kan fungeren. Hoera, woef, ik weet niet wat het gaat opleveren. Maar fans, wat een eer zeg, grahahhah.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten