dinsdag 3 april 2012

We zijn er weer!

Waf, woef, hier zijn we dan weer. Baasje en ik zijn de schrik te boven van bevroren leidingen in ons huisje in la douce France. Dus wordt het tijd jullie weer eens te informeren over onze avonturen.

Eerst moet ik jullie nog wel even blaffen over het gesprekje dat ik voor ons vertrek met Lara had, jullie weten wel, dat is de jongste telg bij buurvrouw Mirjam en buurman Arie.

Dat ging ongeveer zo:
"Woef, Lara, wat heb ik gehoord, ben je naar een loverboy in Belgiƫ geweest?" "Waf, waf Kyrah, dat klopt, een hele leuke en knappe gozer". "Ik ben echt tot over mijn flaporen verliefd". "Ik ben zelfs een nachtje gebleven". "Woef, een nachtje gebleven, heb je met hem geslapen?" "Mmm, nou ja, dat ga ik je echt niet aan de neus hangen hoor".


"Ik wil wel een beetje privacy, waf, waf".
"Woef, Lara, heb je het echt gedaan dan?, maar je bent toch in de rode week". "Stel je voor dat je zwanger wordt".


Toen begon buurvrouw Mirjam te lachen. "Dat is ook de bedoeling Kyrah, wij willen graag puppy's van Lara". "Woef, potjandosie dat is toch ook wat, ik wil ook heel graag puppy's, maar baasje vindt mij nog te jong".
"Waf Kyrah, maar je hebt toch inmiddels ook een knappe loverboy?" "Yep, maar ik ga eerst op vakantie."


Dat was dus nog in Nederland en nu zit ik weer in la douce France. Woef en daar is het inmiddels lente. Genieten dus.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten