zondag 6 mei 2012

Ontsnapt!


Woef, waf, wat krijgen we nu? Bep en Toos aan de kuier in de tuin. Volgens mij vindt baasje dat echt niet goed. Laat ik maar gauw even pols-
hoogte nemen.


Tok, tok, tok, gezellig hé Bep, even een andere omgeving verkennen. Tok Toos, heerlijk, kijk eens wat een dikke pieren, slurp. Tok, wel aan je lijn denken Bep. Anders moet je weer naar de beautyfarm  voor een slakkenkuur. Oeps, Toos, ik zie uit mijn linker ooghoek Kyrah verschijnen. Tok, tok Bep, oh nee hé, weg vrijheid.


Woef, waf dames, wat is de bedoeling van dit gewandel? Mmmmm, lekker, ik zie dat jullie wat gedropt hebben. Ik vind kippenkak heerlijk. Maar woef, waf, ik denk dat het baasje niet goed vindt dat jullie hier zo maar ronddrentelen. 


Dus, Beppie en Toosje, rechtsomkeer en weer terug naar jullie villa. Ik zal een oogje dichtknijpen en het niet doorvertellen aan het baasje, want jullie droppingen zijn verrukkelijk. 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten