zondag 20 mei 2012

Terug

Waf, woef, jullie dachten natuurlijk, die zitten nog lekker in la douce France. Nou mooi niet hoor. We zitten al weer een hele week in Nederland.
Natuurlijk weer van alles gebeurd, maar ja, woef, woef, baasje was druk, druk, druk.
Ons nichtje Aniek is met haar Wouter getrouwd en daar moest baasje natuurlijk een paar kiekjes van schieten.
Wat dachten jullie van deze woef, waf. Een nieuwbakken echtpaar dat picknickt in de trouwkleding. Ik snap er helemaal niets meer van.


Gelukkig was het wel een heel mooi stel hoor. Dus van mij nog een lekkere lebber als felicitatie.

Natuurlijk had ik weer een afspraakje woef, waf, met mijn boezemvriend Rinus.

Lekker banjeren door het water. Rinus was hartstikke blij mij weer te zien. Ik ook hoor, woef, waf.
In la douce France heb ik momenteel niemand om mee te spelen,


want Flora is op vakantie in Engeland.
Is ook al zo'n wereldreiziger, net als ik.

Woef, Rinus, kom op, het water is hartstikke lekker. Goed voor je voetzooltjes.
Waf, Kyrah, ik geniet van ons weerzien hoor.
Nou, dat kan ook in het water hoor.

Waf, woef, kijk Rinus, dat heb ik gemist. Met jou kijken naar de mussen, grahahahah.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten