zondag 20 mei 2012

Vlinders

Gingen we toch vanmiddag onverwacht naar de voorjaarsshow in Holten. En wie kwamen we daar tegen. Woef, waf, commissaris Derrick. Je weet wel,  
die gave knul, waar ik helemaal gek van ben.

Woef, Kyrah, super dat ik je hier tref. Geen rode week meer ruik ik, jammer hoor. Maar waf, ik vind je nog steeds te gek.

Waf, waf, Derrick, jij ook hier, super, waf, ik moet steeds aan je denken in la douce France.
Nee, inderdaad geen rode week meer, maar woef, nu kunnen we tenminste met elkaar spelen.



Woef, blaf dat wel, leuk hier al die ODH's, maar waf, woef, Kyrah, ik vind jou de allerallermooiste.
Oh kijk, onze baasjes willen een statieportret van ons.


Waf, waf, kijk ons nou, we zijn toch wel een paar hele knappe ODH.s, vind je ook niet Kyrah.
Wat denk je, als je er echt klaar voor bent, worden dat vast super baby's, denk je ook niet?
Oh Derrick, woef, waf, zeker en vast. Ik kan het haast niet afwachten.

Hoor eens wat een herrie in de hal, ze zijn vast met de best of show bezig. Kom dan gaan we even kijken.


Waauw, kijk eens Derrick, de D-clan van de peetooms zijn in de prijzen gevallen. Djane is zelfs best in show geworden. En Djoy een mooie 2e plaats.
Woef, wat goed Kyrah. Nou van ons tweeën van harte gefeliciflapstaard allemaal.

1 opmerking:

  1. Helemaal top dat jullie er toch bij waren afgelopen zondag! en nog mooier was het dat Kyrah samen met haar Lover Derrick even voorpret konden hebben! Wij gaan ontzettend duimen dat het eind van dit jaar zo is dat de vonken er misschien wel van af spatten!
    Liefs Albert en Rene

    BeantwoordenVerwijderen