donderdag 2 december 2010

Nog meer klein grut



In onze familie zijn heel wat baby's geboren en al die trotse moeders die willen natuurlijk met dat kleine grut en mij op de foto.
Dat vind ik helemaal geen probleem hoor. Dit is mama Aafke met Lina.



Minder leuk vind ik het, als ik achter het hekje moet blijven. Maar ja, mama Aafke vind mij een beetje erg groot en ze is ook een klein beetje bang voor mij. Ze was echter heel dapper, want ze heeft mij wel over de kop geaaid.


Gelukkig kon ik 's middags met Rintje weer lekker donderjagen in de sneeuw.
Af en toe is die sneeuw wel lastig hoor, het gaat zo tussen je tenen zitten.
Jammer dat we niet in la douce France zitten, Déborah stuurde een foto van ons huis en daar ligt wel heeeeeeeeel veeeeeeeel sneeuw.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten