maandag 13 december 2010

Zielig

Vanmorgen vond ik mezelf wel even zielig hoor. Moest ik met het baasje naar de dierenarts. Vorige week had ik te uitbundig gespeeld met een vreemde hond, die elke keer met zijn poten in mijn ogen zat.
Gevolg: ontstoken ogen.


Bij de dokter aangekomen, moest er eerst gekeken worden of ze niet beschadigd waren. En daarvoor gebruikte hij een heel raar middeltje, waardoor mijn ogen helemaal groen werden.
Maar gelukkig bleek het alleen maar (nou ja) ontsteking te zijn en moet ik 3x per dag gedruppeld worden.
Toen waren we nog niet klaar, want ik hoorde het baasje iets mompelen over  mijn kont (sorry). Voordat ik het wist, werd ik aan mijn staart getrokken en aan mijn kont geknepen. Bleek ik overvolle anaalklieren te hebben. Nou dat hebben ze geweten, stinken jongens, alsof er een beerput open getrokken werd.
Wij gingen een stuk lichter naar huis, ik met legen anaalklieren en bij het baasje de portemonnee.

Thuis werd ik gelijk door Bernd (zoon van buurman Bennie) in de houdgreep genomen en toen probeerde het baasje de druppels in mijn ogen te mikken. Het leek wel kermis. 3 maal mikken, altijd prijs.
En dat moet 3 dagen lang. Kijken wie dit het langst vol houdt, baasje of ik grrrrrrrrr.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten