woensdag 8 december 2010

Vogeltjes

Nu het winter is, zorgt het baasje heel goed voor de vogeltjes die ons bezoeken. We hebben ze in alle soorten en maten;
merels, koolmeesjes, roodborstje, vinken, zelfs duiven en kraaien.
Met een aantal vogeltjes heb ik al vriendschap gesloten. Volgens merel Gloria heb ik een hele mooie blaf. Dat kan nog wel wat worden, tsjilpte  ze.
Maar goed, al die gevederde vriendjes worden dus vreselijk verwend met allerlei lekkere zaadjes en brood.
Nou ja verwend, ik lust het niet hoor. Maar vanmorgen zag ik buurman Bennie iets in het voederhuisje leggen.




En daarvan dacht ik, dat moet ik eens even nader bestuderen.
Grahaahaa, maar dat is lekker. Dat zijn brownies, met een chocolade-smaakje. Nou buurman Bennie bedankt, maar die eet ik lekker zelf op.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten