maandag 7 februari 2011

Bob de Bouwer


In de tuin van buurman Bennie is altijd van alles te vinden, neem bv. dit bot, sjonge wat een joekel. Hij zal toch niet een van zijn paarden, ahhh nee, dat doet buurman Bennie niet. Maar het is wel lekker.


Maar opeens zie ik in mijn ooghoek iets glimmen, en dat vraagt gewoon om aktie. Dus als de wiedeweerwaai vlieg ik op dat glimmend iets.
En toen, ahhhh, grrrrr, grahahaha lekker weer eens rits, rats roets aan flarden.

 Terwijl de flintertjes door de lucht vliegen, gaat opeens de poort open. Grrrrrr, betrapt. Oom Albert die voor zijn maandag-
ochtendkoffie bij buurvrouw Ria komt.
"Kyrah, wat doa ie doar toch, maer dat mag ie nich kapot mak'n."

Gelukkig is oom Albert de kwaadste niet. "Kyrah, weet ie wat, het is toch a kapot, goa, de mar mooi met verderspell'n." "Da kan Bernd tog nich mer gebroekk'n." "Völle wille d'r met."
"Ik goa 'n lekker bakje koffie drienkn."

Grahahaha, die oom Albert, dat is een vriend naar mijn hart. En nu fans, willen jullie natuurlijk allemaal weten wat dat glimmende iets was.
Iets wat op de voorruit van die mooie auto van Bernd past als het heeeeeeeeeel hard gaat vriezen.
Jammer dan Bernd, nu moet je straks heeeeeeeel vroeg opstaan om de voorruit schoon te krabben. Grahahaha.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten