woensdag 9 februari 2011

Hieperdepiep HOERA!

Vannacht was het baasje in alle staten. Eindelijk een telefoontje van de peetooms om als de wiedeweerga naar Markelo te komen, want bij Acun waren de vliezen gebroken. Dus buurvrouw Ria als oppas voor mij geregeld.
En weg was ze. Ik was net in slaap gedommeld, toen ze om 4 uur 's nachts terugkwam met het verlossende nieuws dat Acun vier gezonde dochters op de wereld had gezegd.

Super Acun. Van harte gefeliciteerd, baasje vertelde dat je heel flink was. Ze heeft mij alle foto's laten zien. Zag er hier en daar wel een beetje bloederig uit. Maar baasje vertelde dat dat heel normaal is. Ik kom heel gauw op kraamvisite hoor. Ben heel benieuwd naar je dochters.

Enne, oom Albert en oom René, ook van harte gefeliciteerd hoor. Ik weet zeker dat jullie Acun als een prinsesje zullen verwennen.


23.30 uur nog niets aan het handje, Acun en ook de ooms laten alles lekker over zich heen komen.


Na middernacht, 9 februari 2011, wordt de eerste dochter geboren. Acun moet wel even wennen aan dat kleine dikke mormeltje dat het gelijk op een piepen zet.


Als dan enkele uren later, alle dochters geboren zijn, is het tijd voor een beschuit met muisjes.


Hier zijn ze dan, in vol ornaat, een trotse mama Acun of Dracc's Clan met haar dochters ...........
Als jullie de namen willen weten en ook hoe het verder gaat, op de site van oom Albert en oom René staan (als ze uitgeslapen zijn grahahah) alle updates in het drachtboek van Acun.

ACUN, JE BENT EEN KANJER!!!!!!!!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten