zaterdag 19 februari 2011

Effe bijblaffen!

"Woef Kyrah, wat las ik, was je weer in het Vondelpark geweest?'
"Waf, waf Rintje, maar het was wel de laatste keer." "Vind ik wel jammer hoor". "Je kijkt je de ogen uit bij die stadse hondjes".


"Woef, dat zag ik, die Jerry met dat geblokte jasje, om je te bescheuren van het blaffen".  "Maar ik zag dat je ook weer gespeeld hebt met Ramses".
"Waf, waf Rintje, ik vind jou toch echt leuker hoor." "Je hoeft echt niet jaloers te zijn."

"Gelukkig maar, hoe is het trouwens met het jonge grut in Markelo?" "Is je baasje nog steeds kraamhulp?"

"Grrrrrr., helaas wel." "Dat is dus iets waar ik wel een klein beetje jaloers op wordt hoor." "Dat grut had zich allemaal vervreten in de vette moedermelk van Acun, met als gevolg, dat ze allemaal een zere buik hadden."
"En weet je Rintje wat mijn baasje dan doet?"
"Waf, nee vertel."
"Grrrrr een soort van reiki, ze legt haar hand op de buikjes en dan soezelt dat kleine grut in een diepe slaap."
"Dat doet ze bij mij noooooooooooit meer."
"Waf, waf, misschien moet je je ook vervreten in de brokjes, gaat ze het ook bij jou doen Kyrah."


"Nee Rintje, dat lijkt me niks, ik ga 's avonds gewoon op haar voeten liggen zodat ze me niet vergeet, oh zo."

Geen opmerkingen:

Een reactie posten